BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Leo van de Wal (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Vooropgesteld: de vraag wordt in de algemene zin van het woord gesteld, waarbij we g…"

Leo van de Wal heeft 5 Jan 2022 gereageerd op Deeloplevering nieuwe woning

6 5 Jan 2022
Antwoord van Henk Zenderink

"Of je vraagstelling is te algemeen of zelfs foutief geformuleerd. Je vraagstelling v…"

Leo van de Wal heeft 20 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Sterker nog, het antwoord op jouw vraag ligt niet in de jurisprudentie. Jurisprudent…"

Leo van de Wal heeft 18 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

" "

Leo van de Wal heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Niet helemaal eens met beide onderstaande reacties.Mr. Buizer zegt:  Tot en met de d…"

Leo van de Wal heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Volgens mij is hier sprake van een product dat met het triple glas gebruikt gaat wor…"

Leo van de Wal heeft 3 Feb 2020 gereageerd op Wat kunnen de gevolgen zijn van het plaatsen van triple glas in bestaande houten kozijnen?

8 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Het kissebissen parkeren we even. Met als antwoord op deze vraag, waarschijnlijk aan…"

Leo van de Wal heeft 25 Jun 2019 gereageerd op Waarom iedere professional het Bouwbesluit volledig moet kennen...

9 25 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Dat mijn stellingname reactie oproept, daar was ik me terdege bewust van. Brengt dis…"

Leo van de Wal heeft 25 Jun 2019 gereageerd op Waarom iedere professional het Bouwbesluit volledig moet kennen...

9 25 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Met alle respect voor de auteur van dit artikel en zijn ongetwijfeld ruime deskundig…"

Leo van de Wal heeft 25 Jun 2019 gereageerd op Waarom iedere professional het Bouwbesluit volledig moet kennen...

9 25 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Verdeel je perceel in 4 stukken, verkoop er 3 van, kun je toch ongeveer 400 m2 over…"

Leo van de Wal heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+