BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter van der Zijde (9)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Solrif maakt van zonnepanelen dakbedekking Samen met het RTL4 programma www.onshuisv…"

Peter van der Zijde heeft 28 Mei 2015 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Solrif maakt van zonnepanelen dakbedekking Kortom het kan wel, zelfs in het oranje z…"

Peter van der Zijde heeft 28 Mei 2015 gereageerd op Zonnepanelen op historische panden en monumenten, wel of niet doen?

3 1 Jun 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Goedemiddag Cock van der Kaaij, Wij kunnen van dienst zijn met dakbedekking die ele…"

Peter van der Zijde heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Goedemorgen Michel Eek, Uiteraard wens ik iedereen zowel zakelijk als prive een moo…"

Peter van der Zijde heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Waar wil jij het in 2014 over hebben?

12 20 Jan 2014
Antwoord van jacques serle

"Hallo Bart, Kijk eens bij http://www.dobbelsteendobbelsteen.nl, en denk ook eens aa…"

Peter van der Zijde heeft 11 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).

14 13 Nov 2013
Antwoord van Gert Koutstaal

"Goeie vraag Jozef de Roos, Het antwoordt zul je bij de desbetreffende ondernemer mo…"

Peter van der Zijde heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

"Geachte heer Klop, Ik ben niet op de hoogte welke hoeveelheid energie er nodig is o…"

Peter van der Zijde heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Hallo Willem en Daniël, Een aantal zaken wil ik opmerken: ten eerste er zijn nu zo…"

Peter van der Zijde heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+