BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Guus Cladder (30)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoe brandbaar is levend groen eigenlijk, planten bevatten water en sapstromen kan da…"

Guus Cladder heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Hoe staat het gesteld met de brandveiligheid binnen groene woontorens?

5 16 Dec 2017
Antwoord van Richard Muller

"Zou je dat wel doen, isolatiefolie op glas van een monument?  Oud glas is vaak minde…"

Guus Cladder heeft 22 Feb 2017 gereageerd op Toepassing van isolatiefolie op beglazing van een Rijksmonument.

3 23 Feb 2017
Antwoord van Gertjan Schaap

"Ja dat kan, zoals eerder al beschreven. In principe bestaat er een risico op inwendi…"

Guus Cladder heeft 5 Jan 2017 gereageerd op Kan een extra voorzetwand geplaatst worden als je een spouw isoleert met eps isoparels?

4 6 Jan 2017
Antwoord van Karel Dekker

"Dat kan door gebruik te maken van een isolatiemateriaal dat zelf goed vocht kan opne…"

Guus Cladder heeft 19 Sept 2016 gereageerd op Op welke wijze kan een koudebrug bij balk lagen in oude ongeïsoleerde bouwwerken correct worden geïsoleerd, om condensvormingen en/of schimmels te voorkomen?

4 28 Sept 2016
Antwoord van Michael Slof

"Het is een grote fout, de regeling had in ieder geval moeten blijven bestaan tot de…"

Guus Cladder heeft 17 Jun 2015 gereageerd op BTW bouw definitief terug naar 21%. Hoe pakt dit uit voor de sector?

8 19 Jun 2015
Antwoord van Ad de Vrieze

"Tot mijn plezier lees ik dat iedereen hetzelfde antwoord geeft. Ontwerp altijd volge…"

Guus Cladder heeft 31 Mei 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?

23 22 Aug 2015
Antwoord van jacques serle

"Het moeilijke is de bestaande spouw. Bij een gewone ademende constructie gaat het da…"

Guus Cladder heeft 16 Mrt 2015 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

"Het is duidelijk dat dit onderwerp leeft, gezien de vele reacties. Hieronder mijn re…"

Guus Cladder heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Er zijn wel veel mogelijkheden om goed te isoleren in een beperkte ruimte en er zijn…"

Guus Cladder heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Beste Cock van der Kaay, Jazeker dat kan, ik ga er even vanuit dat je de grond al h…"

Guus Cladder heeft 11 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+