BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Guus Cladder (30)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Voor grootonderhoud heb je geen vergunning nodig en dus ook geen isolatie-eis. Maar…"

Guus Cladder heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.

8 18 Mrt 2014
Antwoord van Wiebe Fokkema

"Ik woon en werk in een oud monument met schuiframen uit de 18e eeuw. In mijn werkkam…"

Guus Cladder heeft 12 Mrt 2014 gereageerd op Is het gebruiken van achterzetramen in een aluminium profiel in monumentaal pand een goed idee?

4 12 Mrt 2014
Antwoord van Herman Govaarts

"Ik zie wel mogelijkheden voor het 3D-printen, we moeten ons realiseren dat 3D-printe…"

Guus Cladder heeft 7 Feb 2014 gereageerd op Heeft 3D printen in de bouw een toekomst?

11 17 Feb 2014
Antwoord van Marcel Reitsema

"Het na-isoleren van een spouw kan wel maar, alleen als je het goed doet. De spouw mo…"

Guus Cladder heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Controller even of het pannendak inderdaad regenwaterdicht is en controleer de condi…"

Guus Cladder heeft 20 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Zoals collega's al aangeven icynene lijkt op pur maar dan op waterbasis, maar daardo…"

Guus Cladder heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Icynene isolatie, wie heeft ervaring met deze foam?

6 23 Apr 2013
Antwoord van Peter Blijleven

"Lang geleden liep ik stage voor de MTS op een bouwplaats in Vlissingen, dus vlak bij…"

Guus Cladder heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?

12 7 Mrt 2013
Antwoord van Christiaan

"Even een reactie op de vraag van Jurgen Joos Stel de BTW gaat omlaag zoals ik vanmor…"

Guus Cladder heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Volgens mij is wonen een eerste levensbehoefte dus de BTW zou naar 6% moeten, niet t…"

Guus Cladder heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Hallo Jaap Leeuw Wat daar staat is inderdaad niet goed, daar had moeten staan: In de…"

Guus Cladder heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?

16 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+