BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Willem Kester (14)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Volgens de moderne organisatietheorie dient het realiseren van een gebouw als een pr…"

Willem Kester heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Buiten het feit dat woningen aangepast moeten worden en stoelliften geinstalleerd mo…"

Willem Kester heeft 22 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Ik ben het met de reacties van Ron en WillemJan eens. Er is een ander aspect wat ik…"

Willem Kester heeft 10 Jan 2014 gereageerd op Jaagt de gemeente Amsterdam aannemers op kosten?

9 10 Jan 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Roel, je hoeft het antwoord van Jan niet te copieren. Veels te lang verhaal. Marktwe…"

Willem Kester heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Veel maatregelen zijn voor de buhne: verlaging verhuurdersheffing met 12,5% en de ve…"

Willem Kester heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Beste Tom, in feite ben je het met me eens. Op de winkel passen en de scheefhuurders…"

Willem Kester heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Sociale huursector op lange termijn niet houdbaar.

3 13 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Een zijn 5 effecten die de impasse veroorzaken: - een huis kopen is ook een beleggin…"

Willem Kester heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Beste Marcel, Je kan het beste de vloer storten op tempexplaten van ca. 10 cm tegen…"

Willem Kester heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Beste Hanno, Voor Verkadebeton uit Monster (westland)  is dit een peuleschil. Zie d…"

Willem Kester heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Het bedrijf Fydro levert platen van 1,20 m breed met variabele hoogten van glasvezel…"

Willem Kester heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Ik ben op zoek naar een bedrijf dat beschoeiingen doet van kunststof.

9 13 Nov 2012
Antwoord van Maurice van Dort

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+