BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Paul Kruse (13)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het zijn inderdaad lastige tijden. Los van wat menig krant ons wil doen geloven denk…"

Paul Kruse heeft 12 Jan 2015 gereageerd op Hoe lastig is het voor een ZZP'er in de bouw om opdrachten te verwerven?

7 13 Jan 2015
Antwoord van Ruud Kerkhof

"Helemaal waar... "

Paul Kruse heeft 24 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Michel,   goed dat je reageert op mijn reactie. In mijn beleving is het een to…"

Paul Kruse heeft 23 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Redactie, Ik denk dat dit een heel ouderwetse opvatting is. Jammer dat zo'n s…"

Paul Kruse heeft 23 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Mooi, daar leer ook ik wat van... Dank. Bij mijn weten is het echter niet toegestaan…"

Paul Kruse heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"Oei dat is een lastige... ik heb wel eens zonwerende folies aan de buitenzijde laten…"

Paul Kruse heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"LS, wat een zorgvuldige wijze van werken. Ik zou mijn bureau en mijzelf graag aan u…"

Paul Kruse heeft 17 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Dag Jeroen, een prachtig streven en eentje van formaat om 2012 mee te starten. Ik be…"

Paul Kruse heeft 6 Dec 2011 gereageerd op De bouwwereld, het lijkt soms net echt.

19 8 Dec 2011
Antwoord van Ing. René Verlaan

"Dag Renske, Ik adviseer je licht op te steken bij Tjeerd Grünbauer van van Veen Advo…"

Paul Kruse heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Dag Walter, Wij hebben recent voor een privézwembad fabrikaat Knauf de aquapanel out…"

Paul Kruse heeft 8 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+