BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Kees Snepvangers (40)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De analyse over de oorzaak klopt waarschijnlijk.  Blijft over de vraag wat is de opl…"

Kees Snepvangers heeft 1 Sept 2021 gereageerd op Wat zijn mogelijke oorzaken van witte uitslag op keldermuur?

3 16 Sept 2021
Antwoord van Chantal Bruls

"Een loodslabbe is bedoeld om het water af te voeren dat als gevolg van de regendoors…"

Kees Snepvangers heeft 17 Mei 2021 gereageerd op Vraag inzake lekkages in aangebracht lood binnen opgaand metselwerk.

2 17 Mei 2021
Antwoord van Kees Snepvangers

"Ad en Philip, Als jullie meer willen weten over mijn kijk op het probleem, benader m…"

Kees Snepvangers heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Wil oppervlaktecondensatie plaatselijk optreden, dan moet er toch sprake zijn van of…"

Kees Snepvangers heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Walter, Mijn eerste vraag is: heb jij een definitie van wat dampopen is? Weet jij wa…"

Kees Snepvangers heeft 17 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?

17 20 Okt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Hangt af van de kleur, de thermische massa en de warmteweerstand. Ik heb temperature…"

Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2014 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de maximale temperatuur van gevelmaterialen kan worden onder invloed van instraling door de zon?

5 8 Sept 2014
Antwoord van Mario van Leeuwen

"Het aanbrengen van spouwisolatie betekent dat de oppervlaktetemperatuur aan de binne…"

Kees Snepvangers heeft 30 Mei 2014 gereageerd op schimmelvorming en zwam na isolatie in de spouw, wie is verantwoordelijk?

8 4 Jun 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Harry, ik wil me aansluiten bij Gertjan. Ik heb nog nooit een leverancier horen zegg…"

Kees Snepvangers heeft 22 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Siemen,  Als je de kalkpoeder combineert met goed schoonhouden en regelmatig opnieuw…"

Kees Snepvangers heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Siemen, voordat je veegvast gaat gebruiken, zou ik toch eerst even het productblad e…"

Kees Snepvangers heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+