BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Kees Snepvangers (40)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Siemen, Voor de groei van schimmels gelden een aantal randvoorwaarden. De twee belan…"

Kees Snepvangers heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Schimmel op beton? Niets is uitgesloten maar waarschijnlijk is het niet. En als er s…"

Kees Snepvangers heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Vincent, Uitsluitend de huiszwam is in staat om het benodigde water van ver te halen…"

Kees Snepvangers heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Jaap, Je hebt het helemaal bij het rechte eind: zonder vocht geen schimmel, zwammen…"

Kees Snepvangers heeft 12 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Het klopt zonder meer dat koper naftanaat schimmelwerend is. Bedenk evenwel dat stof…"

Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Een beetje chloor gebruiken bij het reinigen lijkt logisch te zijn maar is het niet.…"

Kees Snepvangers heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Of alleen ventilatieroosters in de knieschotten gaat werken, durf ik te betwijfelen.…"

Kees Snepvangers heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Ik moet zeggen dat ik dit schadegeval al vaker gezien heb. Het is zeker niet uniek.…"

Kees Snepvangers heeft 4 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Om je vraag te kunnen beantwoorden, wil ik de vraagstelling eerst theoretisch benade…"

Kees Snepvangers heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Wat bepaalt de levensduur van een dakbedekking? Deze vraag kun je ook anders benader…"

Kees Snepvangers heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+