BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Kees Snepvangers (40)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Een schrale troost hierop mag zijn dat in mijn tijd, we praten over de jaren 70 en d…"

Kees Snepvangers heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Een puntje om mee te nemen bij alle tips: zorg dat er spuivoorzieningen komen/blijve…"

Kees Snepvangers heeft 15 Mrt 2013 gereageerd op Akoestiek, ventilatie en herrie in de tent... tips welkom!

16 18 Mrt 2013
Antwoord van Wim Jacobs

"Marcel, Jouw opmerking roept de vraag op wat is dampopen en wat is dampdicht. Er is…"

Kees Snepvangers heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Een poreus steenachtig materiaal heeft een poriënvolume tussen pakweg 25 en 40 %. He…"

Kees Snepvangers heeft 25 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Het antwoord van Martijn snapt ik niet. Je hebt een laag die dampdicht is. Als je da…"

Kees Snepvangers heeft 25 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?

10 28 Feb 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Het klinkt misschien raar maar bouwfysisch gezien verschilt de nieuwe situatie nauwe…"

Kees Snepvangers heeft 13 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"Gudule, Meet de waterstand in de put en dat weet je de grondwaterstand. Dan weet je…"

Kees Snepvangers heeft 17 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Als ik de reacties lees, dan is de heersende opvatting dat de enige oorzaken van opt…"

Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Beste Gudule, Er is een heel scala producten beschikbaar om het probleem van optrekk…"

Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Edwin, Het waterdicht krijgen van je kelder lijkt gezien de reacties geen probleem…"

Kees Snepvangers heeft 30 Aug 2012 gereageerd op Waterdicht maken van kelder waarbij grondwater boven de keldervloer staat.

19 21 Sept 2012
Antwoord van S. Lanjri

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+