BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dat is een interessante gedachte en denkwijze Jeroen. Een discussie op zich waard. "

Michel Eek heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Dank voor de reactie Ralf. De vraagstelling is allesbehalve bedoeld om te suggereren…"

Michel Eek heeft 28 Aug 2020 gereageerd op warmteopslag capaciteit van natuurlijke versus systhetische isolatiematerialen.

5 7 Sept 2020
Antwoord van Christiaan Gombert

"Dag Aldrik, Bedankt voor het stellen van je interessante vraag. In ons nieuwe initia…"

Michel Eek heeft 4 Mei 2020 gereageerd op spouw na-isolatie - bouwfysische gevolgen?

2 14 Mei 2020
Antwoord van Frank Koster

"In het NOS artikel dat je in het artikel kunt lezen wordt een direct verband gelegd…"

Michel Eek heeft 15 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Heb ik gedaan Michaël :) "

Michel Eek heeft 25 Jun 2019 gereageerd op Waarom iedere professional het Bouwbesluit volledig moet kennen...

9 25 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Beetje makkelijke reactie Leo om iemand met een afwijkende mening weg te zetten als…"

Michel Eek heeft 25 Jun 2019 gereageerd op Waarom iedere professional het Bouwbesluit volledig moet kennen...

9 25 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Kijk voor de cijfers met betrekking tot de verkoop van diverse apparaten op deze lin…"

Michel Eek heeft 12 Jun 2019 gereageerd op Gratis verduurzamingsadvies in plaats van sec subsidie geven op aanschaf duurzame installatie.

9 12 Jun 2019
Antwoord van Michel Eek

"Dag Peter, Een veelvoorkomend probleem. Ik denk dat dit handboek je verder kan helpe…"

Michel Eek heeft 5 Apr 2017 gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr 2017
Antwoord van Peter de vries

"Germ, ik kan je het bedrijf LPB Sight uit Nieuwegein van harte aanbevelen. Zij verzo…"

Michel Eek heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Beste Luut, over dit onderwerp organiseert BouwProfs na de zomer een praktijk traini…"

Michel Eek heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Zelfsluitende deur garage en bijkeuken?

2 25 Jul 2016
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+