BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (556)

Discussies waarop is gereageerd (233) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Peter, Een veelvoorkomend probleem. Ik denk dat dit handboek je verder kan helpe…"

Michel Eek heeft 5 Apr gereageerd op Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?

15 8 Apr
Antwoord van Peter de vries

"Germ, ik kan je het bedrijf LPB Sight uit Nieuwegein van harte aanbevelen. Zij verzo…"

Michel Eek heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Beste Luut, over dit onderwerp organiseert BouwProfs na de zomer een praktijk traini…"

Michel Eek heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Zelfsluitende deur garage en bijkeuken?

2 25 Jul 2016
Antwoord van Michel Eek

"Beste Joost, Ik kan je van harte dhr Eddy Cruysberghs aanbevelen. Hij staat internat…"

Michel Eek heeft 10 Jan 2016 gereageerd op Vochtplekken buitengevel na spouwmuurisolatie

1 10 Jan 2016
Antwoord van Michel Eek

"Ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen bestaan Mathilde, alleen niet slimme…"

Michel Eek heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"Het artikel op BouwProfs hebben we inmiddels aangevuld met commentaar van diverse le…"

Michel Eek heeft 6 Aug 2015 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

27 13 Jun 2016
Antwoord van Architectenbureau Caetshage

"Op BouwProfs is eerder een interessante discussie geweest over foamglas persinsul. B…"

Michel Eek heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Klopt Trees, soms halen we wat oudere discussies naar voren. Aanleiding is de hernie…"

Michel Eek heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Beste Paul, dank voor je eerlijke reactie. De architect neemt een steeds centralere…"

Michel Eek heeft 23 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Vorig jaar is ook een vraag gesteld over Icynene op BouwProfs, de reacties kan je hi…"

Michel Eek heeft 24 Jun 2014 gereageerd op Kruipruimte isoleren met Icynene Eco Spray, een goed idee?

5 18 Sept 2014
Antwoord van Jan-Eis Slagter

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...