BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ook de FNV doet een duit in het zakje en heeft gisteren de bouw opgeroepen de faalko…"

Michel Eek heeft 12 Sept 2009 gereageerd op Hoe brengen we faalkosten terug in de bouw?

6 14 Okt 2009
Antwoord van Michel Eek

"Vandaag (7 september) in het nieuws: Oermoeras voor kust Lelystad. De aanleg van e…"

Michel Eek heeft 7 Sept 2009 gereageerd op Kent u een duuzaam project? Post het hier!

10 30 Sept 2009
Antwoord van R. (Roy) Ch. Francke

"Laat ik zelf de aftrap doen, niet zo zeer al een Duurzaam project dat op de rit staa…"

Michel Eek heeft 4 Sept 2009 gereageerd op Kent u een duuzaam project? Post het hier!

10 30 Sept 2009
Antwoord van R. (Roy) Ch. Francke

"Wat mij betreft is dit een zinvolle aanvulling Frank, dus hoeft er geen nieuwe threa…"

Michel Eek heeft 3 Sept 2009 gereageerd op Particulier opdrachtgeverschap als oplossing voor de bouwcrisis.

8 4 Sept 2009
Antwoord van Jan Th. van der Heeden

"reactie via Linkedin van Hans van Leeuwen: Volgens mij start Duurzaam Bouwen bij d…"

Michel Eek heeft 28 Aug 2009 gereageerd op Duurzaam bouwen start bij de architect?

30 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie op ons forum op Linkedin van Hans van Leeuwen Te beginnen met het uitrollen…"

Michel Eek heeft 24 Aug 2009 gereageerd op Bestaande gebouwen brandveilig maken, hoe aan te pakken?

2 28 Aug 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Graag stel ik mij bij u voor. Michel Eek, 40 jaar jong, getrouwd. 2 kinderen, Thijme…"

Michel Eek heeft 13 Aug 2009 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+