BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bert Heerbaart (23)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Marianne, Het is al gezegd maar als je nu alleen de buitenzijde aanpakt gaat…"

Bert Heerbaart heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een muur aan de buitenzijde als deze gelegen is op het noord westen?

7 14 Nov 2014
Antwoord van Pim Halkes

"Beste Eric, Basis is een goede jas om je woning, als eerder gezegd door anderen in …"

Bert Heerbaart heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Walter ik wil even aangeven dat wat je zegt niet helemaal waar is. Je geeft te kenne…"

Bert Heerbaart heeft 17 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?

17 20 Okt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Beetje vreemd heren. een luchtspouw wordt geventileerd waardoor warmte van binnen na…"

Bert Heerbaart heeft 17 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?

17 20 Okt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Jasper, vocht heeft ook alles te maken met ventilatie, opeenhoping van isolatie of…"

Bert Heerbaart heeft 7 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Allemaal hebben we een duidelijk verhaal met een nog voor iedereen een onduidelijk e…"

Bert Heerbaart heeft 31 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Beste Wim, Voordat ik je een juist antwoordt kan geven eerst een paar vragen. -wat…"

Bert Heerbaart heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Beste Rinus, de mogelijkheden zijn er om dat te doen zoals je vraagt, de norm ken i…"

Bert Heerbaart heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"De juiste Partij voor jullie is BHB Het Nieuwe Bouwen kijk maar even op www.bhbhetni…"

Bert Heerbaart heeft 11 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).

14 13 Nov 2013
Antwoord van Gert Koutstaal

"Hallo Erik Jan, onlangs zelf zo'n vloer gemaakt. ik zou gaan voor Foamglass. drukste…"

Bert Heerbaart heeft 4 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?

8 5 Nov 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+