BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter Ligthart (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Andries, Of het om openbaar groen gaat is geen kwestie van bezit, maar van toe…"

Peter Ligthart heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Beste Kees, Als je woning is gekocht met een Woningborg-garantie raad ik je aan met…"

Peter Ligthart heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"TU Delft doet onderzoek aan vacuumisolatie. Hier zijn uitstekende resultaten mee te…"

Peter Ligthart heeft 10 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Hallo Cock! Een paar jaar geleden heeft WTCB (Brussel) een onderzoek gedaan naar dit…"

Peter Ligthart heeft 9 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Beste Leon, In de afgelopen maanden is hard gewerkt aan het Handboek Zonne-energie,…"

Peter Ligthart heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar de ins en outs van zonne-energie, wie helpt?

14 24 Jun 2011
Antwoord van Jeroen van der Sluijs

"Beste Albert, Certificeren om het certificaat is in principe natuurlijk zinloos. Daa…"

Peter Ligthart heeft 18 Mei 2011 gereageerd op Certificeren of geld besparen?

5 1 Jun 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"SBR en ISSO hebben concepten ontwikkeld voor deze situatie, die zijn opgenomen in SB…"

Peter Ligthart heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Henk, Ik weet niet of het hetzelfde product is, maar ik heb in het verleden me…"

Peter Ligthart heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?

16 7 Feb 2011
Antwoord van J.M. Lieverdink

"Sinds 22 september 2010 zijn er in Nederland 6 TIS'en door CROW erkend. Een TIS (Tec…"

Peter Ligthart heeft 22 Okt 2010 gereageerd op Gebouw Rotterdam ingestort... incident of niet?

7 24 Okt 2010
Antwoord van Michel Eek

"Beste profs, Ik ben Peter Ligthart, 49 jaar, getrouwd met Sylvia en heb twee kinder…"

Peter Ligthart heeft 11 Feb 2009 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+