BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Zet het even in de nieuwste PHPP 9.61 dan kan je de nachtventilatie geheel door reke…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Jul 2017 gereageerd op Oplossingen gezocht voor zomerventilatie van een Passiefhuis.

7 10 Dec 2017
Antwoord van Cock van der Kaaij

"Beste Johan, De WTW is verkeerd afgesteld. in een passiefhuis hoeft de PAUL WTW niet…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Jul 2017 gereageerd op Hoe verbeter ik de vochtregulatie van mijn WTW?

5 4 Jul 2017
Antwoord van Nicolaas van Everdingen

"Iets voor ons en de stichting KERN? Zie BouwNext.nl en stichtingkern.nl Alle bouwkun…"

Carl-peter Goossen heeft 11 Okt 2016 gereageerd op Trainer gezocht voor onze ééndaagse workshop Update Duurzaam Bouwen.

1 11 Okt 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"De beste: Bureau Veldweg BV Bezoekadres: Veldweg 33 A 5431 CH Cuijk Postadres: Postb…"

Carl-peter Goossen heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Niet alleen door de aannemers, de gehele bouw doet dit verkeerd! De Rc waarde is nie…"

Carl-peter Goossen heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"De meeste antwoorden rondom dit probleem en balkenkoppen in oude gebouwen kan je vin…"

Carl-peter Goossen heeft 21 Mei 2016 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"yep, perimeter isolatie is het makkelijkst, je kan zelfs horizontaal aanbrengen! "

Carl-peter Goossen heeft 21 Mei 2016 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Vanuit de passiefhuizen projecten kennen we een aantal heel goede kozijnen. Pasen fe…"

Carl-peter Goossen heeft 20 Mei 2015 gereageerd op Slanke serrepui gezocht, welke producten zijn geschikt?

6 21 Mei 2015
Antwoord van Bernard Vercouteren v/d Berge

"Een ijsbuffer wordt gevoed met hele eenvoudige zwarte slangen op het dak. Je gebruik…"

Carl-peter Goossen heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?

7 25 Jun 2014
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste mensen, Stop nou eens met die folie! op het oppervlak gaat het redelijk goed m…"

Carl-peter Goossen heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+