BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@ erik, Ja daar gaat het om laat een PHPP maken en je weet wat je allemaal wel of ni…"

Carl-peter Goossen heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"@marc groot koerkamp, Het is dus de vraag of je een isolatieplaat nodig hebt met een…"

Carl-peter Goossen heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Je moet vertrouwen hebben dat een naverwarming van de benodigde ventilatielucht vold…"

Carl-peter Goossen heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Een passiefhuis is het in balans rekenen dmv. PHPP. Door de energievraag op de kouds…"

Carl-peter Goossen heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"No regret maatregelen.... Na isoleren van een spouw komt bijna nooit verder dan 5 c…"

Carl-peter Goossen heeft 30 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Vocht komt van binnenuit, er zal beneden wel een en ander verandert zijn waardoor al…"

Carl-peter Goossen heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"SBR schrijft: Bij een natte (gekitte) beglazing zal, mits uitgevoerd volgens de voor…"

Carl-peter Goossen heeft 1 Sept 2013 gereageerd op (Hoe) moet glas luchtdicht gemonteerd worden?

10 5 Sept 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

"Even alleen energetisch gekeken kan je het volgende doen: Het atrium voorzien van va…"

Carl-peter Goossen heeft 28 Aug 2013 gereageerd op Wat is de beste situering van een groot atrium schoolgebouw?

14 28 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"De BIM Management cursus begint weer op 11 september. Dus naast BIG BIM gaan we het…"

Carl-peter Goossen heeft 22 Aug 2013 gereageerd op Wij willen onze BIM management cursus uitbreiden met energie analyses, is hier vraag na?

2 22 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Integraal ontwerpen en bouwen gaat over BIM om samen te kunnen werken. Maar integraa…"

Carl-peter Goossen heeft 16 Aug 2013 gereageerd op Wij willen onze BIM management cursus uitbreiden met energie analyses, is hier vraag na?

2 22 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+