BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marc Groot Koerkamp (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Windenergie (op land) is op dit moment de goedkoopste vorm duurzame energie. Echter,…"

Marc Groot Koerkamp heeft 30 Apr 2015 gereageerd op Gaat windenergie de goedkoopste energiebron in Nederland worden?

10 30 Apr 2015
Antwoord van Bart Draijer

"De discussie is voor mij ook interessant omdat ik zelf ook bezig ben met plannen voo…"

Marc Groot Koerkamp heeft 26 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Met 1m3 gas kan je 280l water 30 graden verwarmen. (35MJ per m3, 1l water 1 graad ve…"

Marc Groot Koerkamp heeft 26 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Met het steeds goedkoper worden van zonnepanelen (PV) zou ik geen dakoppervlak opoff…"

Marc Groot Koerkamp heeft 25 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Los van het hoge symboolpolitiek gehalte en het tenenkrommend gebrek aan kennis bij…"

Marc Groot Koerkamp heeft 10 Mrt 2014 gereageerd op Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?

14 21 Mrt 2014
Antwoord van jacques serle

"@Albert, de verliezen in de bekabeling nemen toe bij een lage spanning waardoor je i…"

Marc Groot Koerkamp heeft 7 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Het theoretische maximale vermogen van een windmolen bij een gemiddelde windsnelheid…"

Marc Groot Koerkamp heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"@Carl-peter, ik snap de gedachte achter het passiefhuis en ik onderschrijf die gedac…"

Marc Groot Koerkamp heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"De vraag is, haal je met een passief huis een EPC van 0,4 of moet je alsnog technisc…"

Marc Groot Koerkamp heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Beste Jeroen, Als we dan toch aan het afdwalen zijn wil ik er wel op wijzen dat het…"

Marc Groot Koerkamp heeft 20 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+