BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Maurice van dinther (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Wieringa, Misschien kan de E-notaviewinkel uit Nijmegen iets voor jullie betek…"

Maurice van dinther heeft 23 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"Beste Cock, Je ziet dat de reacties uit verschillende hoeken van de bouwwereld komen…"

Maurice van dinther heeft 11 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"De antwoorden van Fred Janssen onderschrijf ik volledig. > het product moet gesch…"

Maurice van dinther heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Geachte heer Stuurman, beste John, Uit uw vraagstelling maak ik op dat jullie zoeken…"

Maurice van dinther heeft 21 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Beste Andries, Volgens mij zit het als volgt: Binnen 2 meter van de erfgrens mag je:…"

Maurice van dinther heeft 24 Jan 2014 gereageerd op Vraag over plaatsing van gevelkozijnen in gevels op de erfgrens.

4 24 Jan 2014
Antwoord van j.g min

"Het voordeel van de crisis is juist dat veel bouwers creatief worden en gaan nadenke…"

Maurice van dinther heeft 1 Nov 2013 gereageerd op Bouwend Nederland uitgedaagd tot innovatie door Heijmans en VolkerWessels

5 1 Nov 2013
Antwoord van Dick Ottervanger

"Vlak voor de bouwvak hebben wij 't Ravelijn in Steenwijk opgeleverd. In deze school…"

Maurice van dinther heeft 21 Aug 2013 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+