BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Bruijne (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als Bouwbioloog staat bij het Gezond Wonen voorop. Ondersteuning en begeleiding van…"

Richard Bruijne heeft 17 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Beste Philippe. Als bouwbioloog kan ik je op veel gebieden verder helpen. Ook mogeli…"

Richard Bruijne heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Hallo Richard. Helemaal mee eens. Er zou eens vaker vanuit een ander zichtpunt naar…"

Richard Bruijne heeft 8 Mrt 2012 gereageerd op Duurzaam bouwen moet ook leuk worden...

9 12 Okt 2012
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Bestaande bouw in eerste instantie, maar ook voor nieuwbouw."

Richard Bruijne heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011
Antwoord van Menno van der Hoff

"Helemaal mee eens. Maar wie is de eerste die durft? Ik bied een kosteloos onderzoek…"

Richard Bruijne heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011
Antwoord van Menno van der Hoff

"Beste Harold.   Goed concept. Ik kom graag met jullie in contact. Je kan me bellen o…"

Richard Bruijne heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011
Antwoord van Menno van der Hoff

"Een goede vraag, waar blijft de mens, waar blijf ik? Je betoog haalt duidelijk de kn…"

Richard Bruijne heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011
Antwoord van Menno van der Hoff

"Ik heb wel een tip voor Wilco, niet voor Richard:). Kijk eens bij VDM Woningen in Dr…"

Richard Bruijne heeft 3 Jan 2011 gereageerd op Gezocht: bedrijf dat woningen als bouwpakket kan leveren en plaatsen voor project in Koerdistan

29 22 Jan 2011
Antwoord van Dirk Arnauts

"@Michiel. Helemaal mee eeens !!!! Zo zou iedereen moeten denken. Richard Bruijne "

Richard Bruijne heeft 17 Mei 2010 gereageerd op Wat is nu eigenlijk de definitie van een CO2 neutraal gebouw?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Michel Eek

"De basisgedachte van de Baubiologie omvat de gehele levenscyclus van een gebouw. Waa…"

Richard Bruijne heeft 17 Mei 2010 gereageerd op Wat is nu eigenlijk de definitie van een CO2 neutraal gebouw?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+