BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ed Beumer (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Michaël, het berichtje waarop jij reageert mbt naief is niet van mijn hand. Person…"

Ed Beumer heeft 28 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"#Frank van der Pol: Waarom zou ik daar blij mee zijn Frank? Is dit een poging om op…"

Ed Beumer heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Wat ik mij nog afvroeg: Zijn er van tevoren en tussentijds bouwkundige opnames gedaa…"

Ed Beumer heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Geen van deze meerkeuze antwoorden... Een aantal bewoners uit het getroffen gebied r…"

Ed Beumer heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"@Ron, het bouwteam stel je samen obv een voorselectie (bijv. mbv een PvE) en is geen…"

Ed Beumer heeft 18 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"@Wouter, in antwoord op je vragen: Wat mij betreft in bouwteamverband, waarom, omdat…"

Ed Beumer heeft 17 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Beste Cuno,   Je vraagt om adviseurs met verstand van....die kunnen helpen met....en…"

Ed Beumer heeft 17 Nov 2011 gereageerd op Wie helpt mee met criteria voor Ecolabel Duurzaam Inkopen?

11 14 Dec 2012
Antwoord van Boudewijn Piscaer

"@Theo, the sky was the limit!! Helaas is dat voorbij, we worden nu keihard geconfron…"

Ed Beumer heeft 14 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"@Theo, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! Het zit 'm…"

Ed Beumer heeft 14 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"@Theo,  "

Ed Beumer heeft 12 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+