BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van J. ( Hans ) de Wit (24)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als de constructie nog heel is en alleen door gebogen  dan zou ik aan de onderzijde…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 19 Nov 2019 gereageerd op Verzakken van Cusveller elementen in dakvlak jaren 50 dak.

5 18 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Een bouw ID is al eens meer geprobeerd. Als werkgever ben ik eigenlijk allleen geïnt…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 3 Jun 2014 gereageerd op ID-pas voor de bouwsector, wel of niet interessant?

5 3 Jun 2014
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"Hallo Siemen Cox , Ik importeer uit Rusland  basalt-vezel producten. Van de basaltve…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Hallo Kees , Het gebruik van basaltvezel produkten is nog vrij onbekend in Nederland…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 21 Aug 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Alternatieve wapening. Denk eens aan wapening van basaltvezel staven. Basalt-vezel s…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Ik heb dit meerdere malen gedaan. Als je schuimbeton neemt als ondergrond dan heb a…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Voegdikte is meestal 10 mm of meer. Er is dus een schuinte van 10% Dat is niet accep…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Hallo Gert- Jan , ik stel voor dat je beton gebruikt met als toevoeging ConcreteCem…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 18 Jul 2012 gereageerd op Vloeistofdichte vloer

11 21 Jul 2012
Antwoord van Pleun Kleinveld

"Hallo Joost ,   In 1900 werd de woningwet aangenomen et name goede huisvesting voor…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 26 Apr 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Ondergetekende is beëdigd expert bouwkundige opnamen. Desgewenst maken wij ook een r…"

J. ( Hans ) de Wit heeft 20 Apr 2012 gereageerd op Opnemer belendingen gezocht.

7 20 Apr 2012
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+