BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rene van Olphen (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"https://www.remmersbv.nl/nl/iq-therm-prinzip"

Rene van Olphen heeft 22 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"Misschien even contact opnemen met Remmers BV , hun hebben een heel mooi systeem IQ…"

Rene van Olphen heeft 22 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"Doek aanbrengen is de grootste fout die in het verleden al te veel is gemaakt, je to…"

Rene van Olphen heeft 3 Sept 2018 gereageerd op Stuc op riet; renoveren 85 jaar oud plafond

7 4 Sept 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"M'n vertrouwen ben ik nog niet kwijt geweest, gelukkig heeft voor mij het werk conti…"

Rene van Olphen heeft 4 Aug 2015 gereageerd op Zie jij de toekomst voor de bouw ook met veel vertrouwen tegemoet?

2 4 Aug 2015
Antwoord van Rene van Olphen

"Ik heb jaren geleden een villa gestukadoord waar ook een betonnen trap in t werk was…"

Rene van Olphen heeft 25 Sept 2014 gereageerd op Betonnen trap gestort in het werk, welk bedrijf heeft hier ervaring mee?

2 25 Sept 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"Als er liefde voor t vak is, maakt niet uit in welke beroepsgroep , hoeft de kwalite…"

Rene van Olphen heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Persoonlijk vindt ik dat de bouw kwalitatief zeer te kort schiet, alleen al gezien w…"

Rene van Olphen heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Eerlijk gezegd heeft t bij mij continue doorgelopen, echter moet ik wel toegeven dat…"

Rene van Olphen heeft 19 Feb 2014 gereageerd op Het herstel wordt nu echt zichtbaar in de bouw, zie jij het ook?

6 19 Feb 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"Hè Jasper, Neem gewoon even contact op met Ed van der Plas! Gr. Rene"

Rene van Olphen heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Hallo Jasper, Wat ik wel weet wat betreft de gipsen, dat ik de laatste jaren steeds…"

Rene van Olphen heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?

8 19 Nov 2013
Antwoord van Reiné Gadellaa

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+