BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rinus Haarman (58)

Discussies waarop is gereageerd (55) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Monique, We hebben hier over de boven bouw, maar denk dat dit bekend is het p…"

Rinus Haarman heeft 20 Jan 2014 gereageerd op Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?

10 20 Jan 2014
Antwoord van Rinus Haarman

"krijg veel antwoorden op mijn vraag, mijn dank daarvoor, maar zie graag gebruikers d…"

Rinus Haarman heeft 14 Jan 2014 gereageerd op Spaanplaat gemaakt van mais korrels. Wie weet hier meer van?

11 14 Jan 2014
Antwoord van Elske van de Fliert

"Pieter Je kan veel vertellen hier en geloof veel, alleen met echt onderbouwde rappo…"

Rinus Haarman heeft 1 Jan 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Wim Hier is duidelijk wat jou wensen zijn en we kunnen van alles aangeven, we kenne…"

Rinus Haarman heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Als mensen geen erfgenaam willen zijn dan, volgens mij kan je ook weigeren "

Rinus Haarman heeft 6 Dec 2013 gereageerd op Aannemer overleden, wat te doen?

3 6 Dec 2013
Antwoord van Leo van de Wal

"Het is niet alleen dit, maar veel meer zaken waar de gemeente nu moeilijk over doet,…"

Rinus Haarman heeft 26 Nov 2013 gereageerd op Zijn gemeenten het zand in de motor van de haperende bouwsector?

11 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"We kunnen zo een andere discussie van maken, denk dat mijn vraag dit niet was, als w…"

Rinus Haarman heeft 24 Nov 2013 gereageerd op Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Beste Mensen allemaal Ik zoek niet het materiaal, daar heb ik genoeg voor, de weg…"

Rinus Haarman heeft 18 Nov 2013 gereageerd op Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Kun je ook duidelijk zijn om welk land het gaat, is denk voor veel mensen wel belang…"

Rinus Haarman heeft 13 Nov 2013 gereageerd op Gezocht architectenbureau prefab project buitenland

14 10 Apr 2014
Antwoord van jeroen wouters

"Ton  Ik ken het systeem wel maar je komt daar niet makkelijk aan prijzen, Dhr Bos w…"

Rinus Haarman heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+