BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Bovenlander (21)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Schelpen lijken wel milieuvriendelijk maar zijn dat niet: de milieubelasting bij win…"

Jan Bovenlander heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Als het PUR-Schuim is, en dat zal wel, dan lopen zowel de verwerkers als de bewoners…"

Jan Bovenlander heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

" "

Jan Bovenlander heeft 12 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Inderdaad is PUR zeer gemakkelijk naadloos aan te brengen. Dat aanbrengen is, door d…"

Jan Bovenlander heeft 12 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Intussen heb ik mijn rapport over de "maatschappelijke overwegingen bij het in-situ…"

Jan Bovenlander heeft 30 Mrt 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Beste Esther, zonnepanelen, zonneboiler, warmtepomp en groen dak...Heb je wel met ee…"

Jan Bovenlander heeft 5 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

"Normaal ga ik na wat de lamba van de binnenmuur is, die op de buitenmuur aansluit. S…"

Jan Bovenlander heeft 10 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Eric Beckman stelt de vraag wat nu de ‘beste’ isolatie is voor een probleemloze beto…"

Jan Bovenlander heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+