BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harvey Otten (25)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ha die Frank, zoals jij en ik weten is de architect niet het probleem maar is een go…"

Harvey Otten heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"In principe hoef je de architect niet te raadplegen. Architecten van de BNA hebben d…"

Harvey Otten heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"Het is me nog niet duidelijk of het huurpuntensysteem daarmee ook bevroren wordt. Wa…"

Harvey Otten heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Huurgrens sociale huur wordt bevroren, goed besluit of niet?

3 10 Apr 2014
Antwoord van Harvey Otten

"Natuurlijk kan (en moet) kwaliteitsborging de rol van de architect zijn. Zeker voor…"

Harvey Otten heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Zeker voor een complexe verbouwing van een woning is de grote winst in de voorbereid…"

Harvey Otten heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Het is inderdaad een erg ingewikkelde regeling. Dat neemt niet weg dat dit een grote…"

Harvey Otten heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Inderdaad Joost, dat zijn zinnige argumenten, afhankelijk van gebouw is invulling me…"

Harvey Otten heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Helaas Jurjen en Sjoerd, dat is precies wat ik niet bedoel. De kantorenleegstand zie…"

Harvey Otten heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Dit verhaal heb ik nu al een paar keer voorbij horen komen. Ja, het is een kans om b…"

Harvey Otten heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Dag Paul, bouwen is in basis niet zo ingewikkeld. Op het Zuiden wordt het te warm e…"

Harvey Otten heeft 16 Jul 2012 gereageerd op Wat is de beste situering van een groot atrium schoolgebouw?

14 28 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+