BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bert Bruinsma (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tonie, hoewel wij geen applicatiebedrijf of iets dergelijks zijn hebben wij wel erva…"

Bert Bruinsma heeft 22 Mrt 2011 gereageerd op Wie heeft er ervaring met het zuiverspuiten van betonpannen met als vervolg coaten?

12 24 Mrt 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Beste Mark,   TriaCon Bouwmanagement- Vastgoed- en Onderhoudsconsultancy is gevestig…"

Bert Bruinsma heeft 24 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"Goed idee, Om het nog sneller en eenvoudiger te laten verlopen zou je jaarlijks de p…"

Bert Bruinsma heeft 17 Jun 2010 gereageerd op Database bouwbedrijven moet aanbesteden gaan vereenvoudigen.

6 21 Jun 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"ik ben van mening dat dit geen levensvatbaar plan is. Dit is meer een vorm van kapit…"

Bert Bruinsma heeft 7 Mei 2010 gereageerd op Slooppremie voor kantoren?

7 7 Mei 2010
Antwoord van Luc Christiaans

"Ik denk dat het weinig verschil maakt, demissinair of niet. Dit is voor de regerende…"

Bert Bruinsma heeft 23 Feb 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Val van Balkenende IV is een ramp voor de bouw...

8 27 Feb 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dennis Algemeen: Succesvolle logistiek is alleen te bereiken als er een goed voorbe…"

Bert Bruinsma heeft 21 Dec 2009 gereageerd op Wat is de kern van succesvolle logistiek in het bouwproces?

7 20 Jan 2010
Antwoord van Pauw Vianen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+