BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Broekman (11)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Bas,   Ik kwam met de gespoten spuitisolatie in aanraking via de Tasmantoren i…"

Jan Broekman heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Schuimisolatie tegen het binnenblad gespoten, wie is bekend met deze vorm van isolatie?

13 19 Feb 2016
Antwoord van Claire Kroon

"Beste lezers,   Nog even ter aanvulling op mijn vorige bijdrage. De kern van het pro…"

Jan Broekman heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Beste Dick (en andere lezers) Ik las de vraag vanmorgen en was benieuwt naar de antw…"

Jan Broekman heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Geachte heer Dingemans, even een vraag: ligt de vloerverwarming er al in ? Of moet…"

Jan Broekman heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Hallo Eddie,   Wij hebben veel ervaring met gietvloeren over onze vloerverwarmingsys…"

Jan Broekman heeft 12 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Financieel gezien is de uitbreiding van de aansprakelijkheid een uitkomst. Echter de…"

Jan Broekman heeft 16 Sept 2011 gereageerd op Hoe staat het met de aansprakelijkheid van de (hoofd)constructeur?

12 19 Sept 2011
Antwoord van Thijs Boers

"Goedenmiddag,   Wij hebben net een soortgelijk project afgerond in Groningen. Het be…"

Jan Broekman heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+