BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frederike Dollekamp- van Aarsen (26)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Probeer het met electrische vloer verwarming. Een fabriekant die dit maakt is Speedh…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011
Antwoord van jacques serle

"Probeer het eens bij Olthof Dak- & Wandbeplating, Fuutweg 12, 7442 CL Nijverdal,…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?

16 7 Feb 2011
Antwoord van J.M. Lieverdink

"Ben het helemaal eens met de stelling van Carl-Peter Goossen. We moeten in het voor…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 28 Jan 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

"Ik ben het eens met de heer Tossaint. Merk zelf dat er een verschuiving plaatsvindt…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 6 Jan 2011 gereageerd op Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?

11 11 Jan 2011
Antwoord van andries laane

"Hoor om mij heen dat de bouw volgend jaar niet zal stijgen, maar de markt zal zich g…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 10 Dec 2010 gereageerd op BouwProfs beursbarometer: Hoe is het sentiment onder bouwers voor 2011?

4 7 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Ben het zeer zeker met deze stelling eens, maar ik roep vanaf het begin van de crisi…"

Frederike Dollekamp- van Aarsen heeft 17 Nov 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Kabinet moet de bouw opnieuw te hulp schieten!

13 18 Nov 2010
Antwoord van Ben Kruseman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+