BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van André Nijenhuis (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Misschien ten overvloede wil ik nog een van de grootste voordelen van een gebouw met…"

André Nijenhuis heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"We gaan het wiel toch niet meer opnieuw uitvinden? Passief Huis is de enige standaar…"

André Nijenhuis heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Ik ben blij dat ik sinds een jaar geen cent meer naar shell breng, rij nu 100% elekt…"

André Nijenhuis heeft 30 Jan 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Nog even een laatste opmerking; Op dit moment bepaald hier de aannemer welke install…"

André Nijenhuis heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"Ik denk dat de rol van de huidige aannemers binnenkort is uitgespeeld. De aannemer z…"

André Nijenhuis heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"Beste Gerrit Jan, Daar gebruik je vervangende leien van aluminium voor op de plaats…"

André Nijenhuis heeft 18 Aug 2014 gereageerd op Wie heeft ervaring met het installeren van zonnepanelen met keramische leipannen?

10 25 Aug 2014
Antwoord van Jan van Leeuwen

"Reflecterende autofolie misschien, bovenlangs. Die kun je waarschijnlijk ook in bred…"

André Nijenhuis heeft 1 Jul 2014 gereageerd op Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

"Beste heer Goossen, Heeft u wel een HR-E die goed functioneerd, langer dan 2 jaar, e…"

André Nijenhuis heeft 13 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?

7 25 Jun 2014
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste Bernard, Haal de inblaas-sok weg en je probleem is grotendeels opgelost. "

André Nijenhuis heeft 4 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+