BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (833)

Discussies waarop is gereageerd (523) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Sjoerd Nienhuys via Linkedin: Een dergelijke verplichting lijkt alleen n…"

BouwProfs Redactie heeft 22 Jul gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul
Antwoord van Remko Zuidema

"Reactie van Jeroen dekkers via Linkedin: Ik denk dat de regels duidelijk genoeg zijn…"

BouwProfs Redactie heeft 22 Jul gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul

"Reactie van Frans Lenting via Linkedin: Ik ken diverse emigranten die Nederland zijn…"

18 22 Jul

"Reactie van Walter van Erp via Linkedin: Ik reageer in deze even als eigen huis bezi…"

18 22 Jul

"Reactie van Arthur Van Oosterhout via Linkedin: Gemeenten hebben te weinig aandacht…"

18 22 Jul

"Reactie van Paul Hooft Via Linkedin: Dan graag een integrale APK voor Vastgoed: Veil…"

18 22 Jul

"Reactie van Sjoerd Nienhuys via Linkedin:  De discussie geeft al een aantal goede op…"

BouwProfs Redactie heeft 3 Jul gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie via de BouwProfs Facebook pagina van Marc Meertens, eigenaar van Passiefhuis…"

BouwProfs Redactie heeft 26 Jun gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Jeroen Bollen via Facebook: Ik ga even terug naar de basis: waarom isole…"

BouwProfs Redactie heeft 17 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei
Antwoord van apezho spec rein

"Reactie van Dennis de Groot viaFacebook: Totaal milieuvriendelijk door laserreinigin…"

BouwProfs Redactie heeft 17 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei
Antwoord van apezho spec rein

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+