BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Max de Ruiter via de BouwProfs Facebook pagina: Ik geloof niet dat ik me…"

BouwProfs Redactie heeft 18 Dec 2019 gereageerd op Verzakken van Cusveller elementen in dakvlak jaren 50 dak.

5 18 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Eduard van der Weide via Facebook: Kan gewoon met nieten, wel de juiste…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Nov 2019 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Barend Hendriksen via Facebook: Sowieso met schroeven; daar staan regel…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Nov 2019 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Remco van Ahee via Facebook: Afgezien van constructieve waarde en gemak…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Nov 2019 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van Aris Molenaar via Facebook: Ik zeg vast schieten met de ribnagel 2.6x 65…"

BouwProfs Redactie heeft 21 Nov 2019 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie via Linkedin van Mark Ossen: Prijskopers zijn korte termijndenkers. Zijn bin…"

BouwProfs Redactie heeft 12 Okt 2019 gereageerd op Welke gunningscriteria voor duurzaamheid moeten we idealiter hanteren bij een aanbesteding?

4 14 Okt 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Reactie via Linkedin van Sjef Akkermans: Duurzaamheid en prijsstelling kunnen prima…"

BouwProfs Redactie heeft 12 Okt 2019 gereageerd op Welke gunningscriteria voor duurzaamheid moeten we idealiter hanteren bij een aanbesteding?

4 14 Okt 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Reactie via Linkedin van Roy Schaefer: He he eindelijk eens een partij die dit onder…"

BouwProfs Redactie heeft 9 Okt 2019 gereageerd op Hoe monteer je zonnepanelen duurzaam op een pannendak?

6 11 Okt 2019
Antwoord van Jan van Leeuwen

"Reactie via Facebook van Natascha Pisters - de Wolf: Allereerst dien je de werkzaamh…"

BouwProfs Redactie heeft 8 Okt 2019 gereageerd op Hoe monteer je zonnepanelen duurzaam op een pannendak?

6 11 Okt 2019
Antwoord van Jan van Leeuwen

"Reactie via Facebook van Emanuele Monni: Dikke onzin ,slijpen heeft nijks met duurza…"

BouwProfs Redactie heeft 7 Okt 2019 gereageerd op Hoe monteer je zonnepanelen duurzaam op een pannendak?

6 11 Okt 2019
Antwoord van Jan van Leeuwen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+