BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van van den Brink (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nee geen type fout, een haperend geheugen is de oorzaak. Ik heb de notities er bij g…"

van den Brink heeft 26 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"wij gebruiken in de zomer 4 m3 gas voor warm water en koken. Gezin met twee kinderen…"

van den Brink heeft 25 Nov 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"7 jaar geleden zelf voor deze vraag gestaan. Heb toen zelf een vrijstaande woning on…"

van den Brink heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Vocht wat door het huishouden geproduceerd word moet weg geventileerd worden door Ro…"

van den Brink heeft 25 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"De roosters dienen om het woonvocht af te voeren. Niet om de spouw te beluchten. Oud…"

van den Brink heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Na het isoleren moet er wel meer geventileerd worden. Dit ging voor het isoleren van…"

van den Brink heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"De zolder ruimte beter ventileren met buiten lucht. Vochtige lucht van beneden uit s…"

van den Brink heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Wachten tot het er droog word. Misschien een tijdje geforceerd ventileren. Waterleid…"

van den Brink heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Ik heb bij mijn vorige huis, bouwjaar 1998. In de zomer tijdens een warme periode Tw…"

van den Brink heeft 30 Jun 2013 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Ach, zie je zelf dan maar als 1oog in het land der blinden. Ik vaar er wel bij. Afge…"

van den Brink heeft 24 Jun 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+