BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Eric Hogenbirk (42)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"toleranties%20beton%20deel6.pdf Milco,  Ik heb een document toegevoegd met de maat…"

Eric Hogenbirk heeft 25 Jan 2021 gereageerd op Hoogte verschil in betonnen galerijvloer platen.

8 26 Jan 2021
Antwoord van Ron Reijnders

"Ik ben voor als het op de juiste manier wordt beoordeeld. Als je kijkt naar dit soor…"

Eric Hogenbirk heeft 15 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Roel, Hier zijn geen wettelijke verplichtingen over. Wel is het een feit dat per ge…"

Eric Hogenbirk heeft 1 Sept 2014 gereageerd op Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

"Begin dit jaar heb ik twee begrotingen gescreend voor SSH Utrecht. Het betreft de pa…"

Eric Hogenbirk heeft 13 Mei 2014 gereageerd op Onderzoek optrekkend vocht

6 31 Mei 2014
Antwoord van Siem Eikelenboom

"Ik vind dat er wel erg makkelijk over gedaan wordt en er makkelijk naar anderen word…"

Eric Hogenbirk heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Jammer dat het nu weer de gemeenten zijn en bestuurlijke traagheid. Er is tijdens de…"

Eric Hogenbirk heeft 26 Nov 2013 gereageerd op Zijn gemeenten het zand in de motor van de haperende bouwsector?

11 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"Gewoon goed ventileren. Dit kan door een dakraam aan te brengen of met een MV zoals…"

Eric Hogenbirk heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Geachte heer Meindersma,   Het is niet mogelijk om een hoger Rc-waarde voor een lage…"

Eric Hogenbirk heeft 10 Sept 2013 gereageerd op Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

"Vloer op PS onderlaag. Aan de zijkant een vorstrand als fundering creëren, ook met P…"

Eric Hogenbirk heeft 9 Sept 2013 gereageerd op Wat is de meest simpele en goedkoopste manier van vloer inclusief vorstrand maken?

5 11 Sept 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Is de architect al volledig betaald? Als dit niet het geval is, dan zou je uit dat b…"

Eric Hogenbirk heeft 12 Jul 2013 gereageerd op Vraag over aansprakelijkheid bij faillissement architect.

12 17 Jul 2013
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+