BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Eric Hogenbirk (42)

Discussies waarop is gereageerd (40) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Jeroen, Ik lees dat je zelf twijfels hebt. Bij mist niet uitvaren! In de Retail (wi…"

Eric Hogenbirk heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ik heb de cursus Breeam-expert gevolgd. Als bouwkostendeskundige maak je veel mee da…"

Eric Hogenbirk heeft 12 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Er zijn veel timmerfabrieken die geluidwerende kozijnen kunnen maken. Belangrijk zij…"

Eric Hogenbirk heeft 5 Apr 2013 gereageerd op Voor een woningopdracht ben ik op zoek naar geluidwerende ramen, zowel schuif als draai-kiep.

5 5 Apr 2013
Antwoord van martina Wierdsma

"Als het zo doorgaat zoals het nu gaat hoeven we ons niet druk te maken over de energ…"

Eric Hogenbirk heeft 2 Aug 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Martijn, Door de voortschrijdende technologie kun je niet zomaar een percentage van…"

Eric Hogenbirk heeft 3 Jul 2012 gereageerd op Kostenopbouw bouwprojecten, wie helpt?

5 6 Jul 2012
Antwoord van jacques serle

"Zonder het geluid te horen (hout, plastic of anders) is de hoofdoorzaak zetting mate…"

Eric Hogenbirk heeft 22 Jun 2012 gereageerd op Krimp en trek van een aanbouw wat hinderlijk is.

17 26 Jun 2012
Antwoord van Maarten Nuyten

"Caroline, Geld het item voor de buitenmuur aan de binnen of buitenzijde van de wonin…"

Eric Hogenbirk heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Ik denk dat het voor de werkgevers een goed idee is. Voor de werknemer is de vraag h…"

Eric Hogenbirk heeft 13 Jun 2012 gereageerd op In Vlaanderen wil de bouwsector af van vaste werkweek, goed idee of niet?

5 13 Jun 2012
Antwoord van Arie van der Laan

"Als ik jullie was dan zou ik een vloerverf op basis van tweecomponenten aanbrengen d…"

Eric Hogenbirk heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Er zijn hierboven prima oplossingen genoemd voor de wand.  Let erop dat je het met d…"

Eric Hogenbirk heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+