BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Aldrik Bakker (50)

Discussies waarop is gereageerd (50) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tja, … wat moet je nou hiermee? Is het zinvol om uberhaubt te reageren? … ik maar ee…"

Aldrik Bakker heeft 9 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Dank voor de vermelding. Voor de goede orde en niet voor het een of ander ... , ik b…"

Aldrik Bakker heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"ik zie de uitnodiging graag tegemoet ... "

Aldrik Bakker heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012

"tja, wederom, zoals in bijna alles van de oude economie, is de mens een sluitpost. V…"

13 10 Okt 2012

"... Nog een kleine aanvulling (getriggered door Beate): Wat nu de belemmering is is:…"

Aldrik Bakker heeft 7 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012

"Applaus. Eindelijk. Niet persoonlijk, maar voor mij heeft dit topic een signaalfunct…"

Aldrik Bakker heeft 5 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012

"Het ligt er geheel aan wat je je wilt bereiken. Een intensief proces. maar dat wiel…"

Aldrik Bakker heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Wie kan mij iets vertellen over het gasverbruik van overdekte zwembaden?

8 4 Mrt 2013
Antwoord van Menno Gijrath

"... Goh Hendrik Jan, handig om hier de zo'n vraag te stellen, dat gaat je heel veel…"

Aldrik Bakker heeft 18 Aug 2012 gereageerd op Bouwer/ installateur gezocht met affiniteit met brandveiligheid.

15 10 Sept 2012
Antwoord van Ramon Prang

"ik heb veel ervaring opgedaan met materialen en de relatie tot elkaar. Ik kijk naar…"

Aldrik Bakker heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"een (te?) laat opgestarte visie denk ik. Al jaren schreeuwt de situatie om aanpak te…"

Aldrik Bakker heeft 27 Jul 2012 gereageerd op banken moeten focus verleggen van nieuwbouw naar de financiering van duurzame renovaties.

10 27 Jul 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2018   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+