BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van René de Klerk (43)

Discussies waarop is gereageerd (43) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De oude bouwwerken zijn inderdaad duurzaam. Daar moet wel bij gezegd worden dat de k…"

René de Klerk heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"PRP   Circulair aanbesteden en inkopen gebaseerd op C2C visie www.therendemseries.co…"

René de Klerk heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Ecologisch verantwoord = zonder hinder of schade voor nu en toekomstige generaties.…"

René de Klerk heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Andre, Kun je mij een mail sturen ter herinnering, kom er volgende week op terug me…"

René de Klerk heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Icynene is op basis van MDI 50% en 50% 'GOLD seal' waarvan de samenstelling niet bek…"

René de Klerk heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Icynene isolatie, wie heeft ervaring met deze foam?

6 23 Apr 2013
Antwoord van Peter Blijleven

"Project: Nieuw Provinciehuis Friesland, Leeuwarden Onderdeel: Vaste inrichting, deel…"

René de Klerk heeft 2 Dec 2012 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Beste Gerton,  Stel je vindt een ecologisch alternatief voor purschuim, maar dat wer…"

René de Klerk heeft 27 Nov 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"Wat komt er op de vloer? Of is het de bedoeling de beton als afwerking te zien?"

René de Klerk heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"I rest my case. "

René de Klerk heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Overheid wil gloeilampen verbieden, maar is er wel een alternatief?

22 26 Okt 2012
Antwoord van René de Klerk

"De Universiteit van California heeft in 2011 onderzoek gedaan naar de toxicologie va…"

René de Klerk heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Overheid wil gloeilampen verbieden, maar is er wel een alternatief?

22 26 Okt 2012
Antwoord van René de Klerk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+