BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van René de Klerk (43)

Discussies waarop is gereageerd (43) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Voor een zinnige discussie vanuit duurzaam oogpunt moeten we een aantal zaken op een…"

René de Klerk heeft 24 Okt 2012 gereageerd op Overheid wil gloeilampen verbieden, maar is er wel een alternatief?

22 26 Okt 2012
Antwoord van René de Klerk

"Met de gipsplaten oplossing kom je een eind, maar als je 'geluiddicht' wilt bereiken…"

René de Klerk heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

"Aldrik, Ik heb binnenkort een partij in Nederland op voorraad. Hoe het klinkt weet…"

René de Klerk heeft 17 Mrt 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"@Aldrik, Als je op de link klikt kom je op de site van ASCO-Timber. Gr. René "

René de Klerk heeft 17 Mrt 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"Omdat er een duurzamer alternatief is: kokospalmhout. Niet alleen duurzamer qua gebr…"

René de Klerk heeft 17 Mrt 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"Techniek 'begrijpt' men kennelijk makkelijker dan andere maatregelen. Echter de werk…"

René de Klerk heeft 30 Jan 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"Heb je overal overlast? Of in bepaalde ruimten?  "

René de Klerk heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Beste Allen, Ik merk dat mijn vraag veel stof heeft doen opwaaien. Dank aan allen vo…"

René de Klerk heeft 25 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Mijn "damp-kennis" is een slechts een maand oud. Ik heb me echter zeer verdiept in h…"

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Marco, We spreken binnenkort af. Groet, René "

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+