BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van René de Klerk (43)

Discussies waarop is gereageerd (43) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Joes, Mijn bevindingen sluiten exact aan bij wat jij aangeeft. Mijn vraag was daarom…"

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Harvey, Wat meer info. Het gaat om een constructie met houten binnen- en buitenafwer…"

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Marco, Ik begrijp dat iets je dwars zit? Ik ben expert sustainabilily, maar op…"

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

" "

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Michael, Je antwoord is mij duidelijk, juist daarom de vraag. Hoe je ook rekent, van…"

René de Klerk heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"De vraag is typerend voor de conventionele-bouwkolom-denken. (Sorry) Stel je voor da…"

René de Klerk heeft 16 Sept 2011 gereageerd op Hoe staat het met de aansprakelijkheid van de (hoofd)constructeur?

12 19 Sept 2011
Antwoord van Thijs Boers

"Mariette, het is wellicht een tip om eerst goed onderzoek te doen en kennis op te do…"

René de Klerk heeft 9 Sept 2011 gereageerd op Wie weet er een goede betaalbare buitenbeplating voor gebruik in HSB?

23 21 Okt 2011
Antwoord van Jelke Boonstra

"Wat is er verwarrend aan?"

René de Klerk heeft 23 Jun 2011 gereageerd op Kabinet overtreedt regels bij inkoop hout.

5 23 Jun 2011
Antwoord van jacques serle

"Het doel van certificeren is aantonen aan derden dat weer andere derden hebben aange…"

René de Klerk heeft 18 Mei 2011 gereageerd op Certificeren of geld besparen?

5 1 Jun 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Het nadeel van een dergelijk instrument is dat het heersende beeld dat duurzaamheid…"

René de Klerk heeft 18 Feb 2011 gereageerd op Wordt het tijd voor een website met actuele terugverdientijden bij inzet duurzaam bouwen?

7 19 Feb 2011
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+