BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bernard Blokzijl (23)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als ik dit detail zie, dan is de dampdichtheid denk ik het minste probleem. Bij een…"

Bernard Blokzijl heeft 19 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?

17 20 Okt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Ik weet niet of bestemmingsvrij maken de goede oplossing is. Ik zou er zelf weinig v…"

Bernard Blokzijl heeft 7 Nov 2013 gereageerd op Moeten alle onroerend goed objecten binnen de huidige milieuwetgeving volledig bestemmingsvrij worden gemaakt?

8 8 Nov 2013
Antwoord van Dick Ottervanger

"Wel of niet de spouw vullen? Meestal geen probleem, maar inderdaad wel uitkijken voo…"

Bernard Blokzijl heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Het zou heel goed tufsteen kunnen zijn, dit werd vroeger inderdaad wel vaker toegepa…"

Bernard Blokzijl heeft 19 Mrt 2013 gereageerd op Betonsteen of toch iets anders?

19 20 Nov 2013
Antwoord van philip sanders

"Een hoogte van 2,8 is te laag om aangelijnd te werken. De enige goede en eenvoudige …"

Bernard Blokzijl heeft 31 Jan 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Het happy energy huis. www.happyenergyhuis.nl   Een milieuvriendelijk huis ontworpen…"

Bernard Blokzijl heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Het verhogen van de Rc-waarde van 3,5 naar 5,0 is in mijn ogen zinloos. Er is zoals…"

Bernard Blokzijl heeft 25 Nov 2012 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"Om te beginnen, niet doen! Vervolgens, hangt de vloer door vanwege te grote belastin…"

Bernard Blokzijl heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"HDPE is inderdaad een duurzaam alternatief voor waterdichte constructies. Ons team '…"

Bernard Blokzijl heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er voor het maken van een kelder op duurzame wijze?

10 16 Feb 2012
Antwoord van Drs. Ing. Jelle Vedder

"Wellicht niet de voordeligste, maar zeker de meest effectieve manier is om het besta…"

Bernard Blokzijl heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+