BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Joost de Vree (12)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hartelijk dank iedereen voor de bijdragen. Nog wat extra info van de klant: "Er is d…"

Joost de Vree heeft 28 Feb gereageerd op Schade aan terras of aan dak?

11 2 Mrt
Antwoord van Michaël de Vos

"Aart van den End van Gateway Vertalingen heeft o.m. het Onroerend Goed Lexicon (Ned-…"

Joost de Vree heeft 8 Dec 2014 gereageerd op Vertaler bouwkundig schaderapport gezocht.

7 10 Dec 2014
Antwoord van Kevin Schreuder

"Ik denk aan Industrieel, flexibel en demontabel bouwen (IFD), of hoe het straks geno…"

Joost de Vree heeft 20 Mrt 2012 gereageerd op Hoe ziet de 'bouwvakker' van de toekomst er uit? Is hij een manager, een vakman of een assembleerder?

3 20 Mrt 2012
Antwoord van Joost de Vree

"http://www.tulpbijl.nl/ heeft novolux bij te leveren producten staan. Wellicht in vo…"

Joost de Vree heeft 25 Feb 2011 gereageerd op Kan iemand mij helpen aan Novolux plafondplaten van ca 7mm dik?

2 25 Feb 2011
Antwoord van Joost de Vree

"Om de duurzaamheidshype even te volgen: loodvervangers zijn zeker niet per definitie…"

Joost de Vree heeft 21 Feb 2011 gereageerd op Loodvervangers op daken

9 23 Feb 2011
Antwoord van Geert van Eupen

" Excuses, ik had bestemming Wonen bedoeld."

Joost de Vree heeft 1 Okt 2010 gereageerd op Bouwen buiten locatie van (nog niet gebouwde) contingent woningen is door de gemeente te verbieden?

7 2 Okt 2010
Antwoord van Frank Verbeek

"Als de overheid geld uittrekt om de processen te verbeteren, betekent dat meestal da…"

Joost de Vree heeft 27 Sept 2010 gereageerd op verbetering bouwprocessen

4 4 Okt 2010
Antwoord van Hetty Vermeulen

"Binnen redelijke grenzen is Duurzaam Bouwen te prefereren en Duurzaam Wonen eigenlij…"

Joost de Vree heeft 3 Sept 2010 gereageerd op Wat maakt een stad duurzaam?

8 6 Sept 2010

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2018   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+