BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Eric Linnenbank (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Seti,  Als isoleren aan de buitenzijde geen optie is (bijna altijd om esthetis…"

Eric Linnenbank heeft 22 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"In reactie op de toepassing van FOAMGLAS in dragend metselwerk en de genoemde hoogte…"

Eric Linnenbank heeft 19 Mei 2016 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste Rob, Volgens mij heb je afhankelijk van de vloersituatie twee opties: Ofwel, i…"

Eric Linnenbank heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste Jasper, Voordat oplossingen gekozen kunnen worden dient eerst met enige zekerh…"

Eric Linnenbank heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Beste Erik Jan, Kijk voor het maken van de voor jouw situatie juiste keuze eens naar…"

Eric Linnenbank heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?

8 5 Nov 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

"Een parkeerdak dient net als ‘gewone’ daken het water goed te kunnen afvoeren. En li…"

Eric Linnenbank heeft 4 Sept 2012 gereageerd op afschot parkeerdak

8 17 Sept 2012
Antwoord van Diedrick Steendam

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+