BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Cliff Lesmeister (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Je mag de 4 meter grens overschrijden op basis van artikel 3 in bijlage II BOR. Maar…"

Cliff Lesmeister heeft 2 Apr 2015 gereageerd op Vergunningvrij bouwen: mag een luifel de 4 meter grens overschrijden?

6 2 Apr 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"@ Judith. Wat jij zegt klopt niet: "Goede luchtvochtigheid zorgt voor een comfortabe…"

Cliff Lesmeister heeft 8 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Bij een passiefhuis mag de verwarmingsbehoefte maximaal 15 kWh/m2 per jaar bedragen.…"

Cliff Lesmeister heeft 8 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Harry, Ik zie dat verschillende bouwprofs je vraag hebben beantwoord. Mogelijk…"

Cliff Lesmeister heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Momenteel zijn er eenmaal meer ZZP'ers dan opdrachten. Dat is erg zuur. Een portaal…"

Cliff Lesmeister heeft 12 Jan 2015 gereageerd op Hoe lastig is het voor een ZZP'er in de bouw om opdrachten te verwerven?

7 13 Jan 2015
Antwoord van Ruud Kerkhof

"Dat is een gezond wantrouwen Jacques. Als Surfacepower Hone of die 12-jarige knul ec…"

Cliff Lesmeister heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Surfacepower Hone claimt gasrekening tot 80% te verlagen, wie weet meer?

6 8 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

"Of het een broodje aap is weet ik nog niet. Ik denk nog steeds: eerst resultaten zie…"

Cliff Lesmeister heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Surfacepower Hone claimt gasrekening tot 80% te verlagen, wie weet meer?

6 8 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

"Het ideale moment om de woning energiezuiniger te maken is het moment waarop een won…"

Cliff Lesmeister heeft 7 Jan 2015 gereageerd op Verduurzamen van je eigen woning? Niet doen joh!

4 7 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Hallo Pieternel, Met interesse lever ik over jouw duurzame verf. Is deze verf in al…"

Cliff Lesmeister heeft 6 Jan 2015 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+