BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Klaas Leguit (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Nina, Ken je Jaap Schiere uit Drachten? Hij is bekend met helofytenfilters en…"

Klaas Leguit heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Waterkracht kan opgenomen worden voor ongeveer 5%. Daarnaast kun je ook kijken naar…"

Klaas Leguit heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?

14 17 Mrt 2014
Antwoord van Arno Wentink

"Als de link naar google klopt zou ik zeggen slopen, mooi groot gat graven en een moo…"

Klaas Leguit heeft 19 Sept 2011 gereageerd op Technische informatie gewenst om bestaand gemeentehuis te onderkelderen met parkeergarage.

10 20 Sept 2011

"Sommige gemeenten moet je zelfs als je je kozijn in een andere kleur wilt schilderen…"

Klaas Leguit heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Hoi,   Ik kan je onze klant aanbevelen, Sterk Beton in Alkmaar. Zij maken al een beh…"

Klaas Leguit heeft 15 Mrt 2011 gereageerd op Aannemer en constructeur gezocht met aantoonbare ervaring in bouwen van kelders onder bestaande woningen.

7 17 Mrt 2011
Antwoord van Henk Schuring

"Hallo Michiel,   Voor Sterk Beton in Alkmaar doen wij het reken- en tekenwerk voor p…"

Klaas Leguit heeft 10 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

"Burggraaff maakt huizen met een basis van beton waarop het metselwerk wordt gestort.…"

Klaas Leguit heeft 4 Jan 2011 gereageerd op Gezocht: bedrijf dat woningen als bouwpakket kan leveren en plaatsen voor project in Koerdistan

29 22 Jan 2011
Antwoord van Dirk Arnauts

"En op een nette manier reageren ook, het is hier niet Geenstijl"

Klaas Leguit heeft 13 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Hallo Rob, Je hebt aardig wat los gemaakt zie ik. Maar toch wil ik ook een bijdrage…"

Klaas Leguit heeft 24 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Wat vinden we zo leuk in Engeland of weet ik veel waar? De kleuren in de huizen. In…"

Klaas Leguit heeft 8 Jul 2010 gereageerd op Mooi roze is niet lelijk, of toch wel?

9 20 Aug 2013
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+