BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Matthias de Vries (31)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Zoals ik het zie op de website wordt er na het plaatsen van de blokken beton gegoten…"

Matthias de Vries heeft 6 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Hallo Wouter, Dit is inderdaad een soort gelijk product, echter Ecopanely maakt gebr…"

Matthias de Vries heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Hallo Philippe, Je vraag is volgens mij nog vrij algemeen. Wat zijn bijvoorbeeld de…"

Matthias de Vries heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Helemaal mee eens Dick. Daarom pleit ik ook voor BIM voor de voorberijding / begelij…"

Matthias de Vries heeft 21 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"@Dick. Lean heeft zich in heel veel Branches al lang bewezen en kan zorgen voor grot…"

Matthias de Vries heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"@Ron Je kunt het pas bewijzen als je het hebt gedaan. Iemand (opdrachtgever ? ) moet…"

Matthias de Vries heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Als het gaat om comunicatie dan zou het handig zijn als iedereen binnen een project…"

Matthias de Vries heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Ik ben niet specifiek een voorstander van het gebruik van Icynene, echter wil ik toc…"

Matthias de Vries heeft 24 Jan 2013 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"Misschien kun je hier nog iets mee.Een stukje van Wikipedia betreffende spuitschuim…"

Matthias de Vries heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

"Kijk eens op http://www.malamacomposites.com/applications/building."

Matthias de Vries heeft 27 Nov 2012 gereageerd op Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?

22 25 Jan 2013
Antwoord van Arjan de Wit

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+