BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wilco Machielse (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nog een toevoeging: https://backend.isiaq.nl/wp-content/uploads/2018/10/PUR-allergis…"

Wilco Machielse heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Even niet op de persoon... ik verbaas mij over zoveel onkunde. Schapenwol propageer…"

Wilco Machielse heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Wat is er gezond aan schelpen? Schippers slaan overboord, de zee wordt geploegd. Ja…"

Wilco Machielse heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Eddy, dit is mij uit het hart gegrepen. Let wel, ik zit hier aan mijn Mac niet om To…"

Wilco Machielse heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Lectori Salutem! In de vraagstelling mis ik al het meest ondergewaardeerde onderdeel…"

Wilco Machielse heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Hallo allemaal, Allereerst vraag ik mij af wie van bovenstaande inzenders zakelijk b…"

Wilco Machielse heeft 6 Dec 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo allen, Dag Luuk! Misschien kan ik ook nog mijn gedachten "ventileren": a) gehe…"

Wilco Machielse heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Waarde Aldrik, Ik snap jouw reactie niet. Nog los van de nieuwe minimum norm per 1.1…"

Wilco Machielse heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Dag Eric, Ik val van mijn bureaustoel als ik lees hoeveel domheid sommige reacties w…"

Wilco Machielse heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Hallo collega,   Als het om vloerisolatie gaat, dan zweer ik bij TONZON: door de lob…"

Wilco Machielse heeft 10 Jun 2011 gereageerd op PIR of Steenwol isolatie?

7 16 Jun 2011
Antwoord van Richard de la Roy

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+