BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Koos Scheijbeler (18)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Gertjan, Wilco Ankersmit geeft zijn zijn boekje "De Kleine Gids voor Vergunnin…"

Koos Scheijbeler heeft 4 Feb 2015 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Kijkend naar het PvE (Programma van Eisen) en hetgeen gerealiseerd zou ik zeggen "Da…"

Koos Scheijbeler heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Beste Marcel, Met belangstelling heb ik de reacties van collega's gelezen, waarvan s…"

Koos Scheijbeler heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Dag Eric, Je verhaal geeft mij bepaalde aanknopingspunten die overeen komen met een…"

Koos Scheijbeler heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"De schimmelvorming achter de knieschotten is ontstaan door het uitreden van vocht ui…"

Koos Scheijbeler heeft 3 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"De toezegging vaan 400 miljoen is natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat, daar…"

Koos Scheijbeler heeft 2 Sept 2013 gereageerd op Kan het bouwen eindelijk weer beginnen?

4 3 Sept 2013
Antwoord van Kregting

"Beste Esther, Je hebt diverse manieren van het tijdelijk isoleren van een zijgevel.…"

Koos Scheijbeler heeft 22 Aug 2013 gereageerd op Advies tijdelijke isolatie zijgevel woning

3 11 Sept 2013
Antwoord van Esther

"Beste Ron, de stoep maakt onderdeel uit van een monumentale kerk en op die plaatsen…"

Koos Scheijbeler heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?

10 9 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"Er wordt ook weer goed reclame gemaakt voor eigen producten."

Koos Scheijbeler heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"De installatie zoals deze is ontworpen ontrekt alleen maar vocht en brengt lucht bin…"

Koos Scheijbeler heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+