BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Elly van Wattingen (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bij een bouwinnovatiebeurs, in Almere, begin dit jaar heb ik mooie voorbeelden van s…"

Elly van Wattingen heeft 13 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"Ik ben benieuwd waarom je de definitie wilt weten. Is het niet interessanter om te w…"

Elly van Wattingen heeft 31 Jul 2015 gereageerd op Wanneer spreken we van een spouwmuur?

11 2 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"Als u zonnepanelen aankoopt wordt u door de belastingdienst aangemerkt als “BTW-onde…"

Elly van Wattingen heeft 31 Jul 2015 gereageerd op Is het mogelijk BTW terug te vragen op aanschaf en installatie zonnepanelen?

3 31 Jul 2015
Antwoord van Elly van Wattingen

"Interessant voor de discussie om accu's toe te passen is de 'Compacte Warmteopslag'.…"

Elly van Wattingen heeft 10 Dec 2014 gereageerd op Van passiefhuis naar nul energie woning, hoe doe je dat?

14 10 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Aansluitend op het punt van Remko heb ik een leuk voorbeeld van gezamenlijk verduurz…"

Elly van Wattingen heeft 5 Dec 2014 gereageerd op Wie kent praktische oplossingen om rijtjeshuizen in de stad te verduurzamen?

5 5 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Bij monumentale panden wordt het vaak afgeraden om die te verduurzamen en energiezui…"

Elly van Wattingen heeft 5 Dec 2014 gereageerd op Verduurzamen van je eigen woning? Niet doen joh!

4 7 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Ik vind dat de overheid alle middelen moet inzetten om energiezuinige aanpakken te s…"

Elly van Wattingen heeft 12 Nov 2014 gereageerd op Na fiets en computer nu ook zonnepanelen van de zaak?

6 12 Nov 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Veel bedrijven in de gebouwde omgeving beweren duurzaam te bouwen of duurzaam te ren…"

Elly van Wattingen heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Voor je op zoek gaat naar leveranciers van gietvloeren is het goed een lijstje met e…"

Elly van Wattingen heeft 12 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Toevallig heeft het PPSnetwerk vorige maand een artikel geplaatst met de titel 'PPS…"

Elly van Wattingen heeft 20 Jul 2011 gereageerd op Hoe ziet u de toekomst in van PPS?

3 20 Jul 2011
Antwoord van Elly van Wattingen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+