BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tom Voshol (49)

Discussies waarop is gereageerd (48) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nederlandse architecten zijn niet opgeleid voor een algemene en leidende rol. Zij wo…"

Tom Voshol heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Dit is onderhoud en niet renoveren. Er is dus geen isolatie eis. Alles wat je doet i…"

Tom Voshol heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.

8 18 Mrt 2014
Antwoord van Wiebe Fokkema

"Ik denk dat het vrij realistisch is. Er zijn al verschillende onderzoeken geweest, w…"

Tom Voshol heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?

14 17 Mrt 2014
Antwoord van Arno Wentink

"Alle reacties zijn gelijk, het is vaak mis in de bouw met de kwaliteit. Maar bij oor…"

Tom Voshol heeft 25 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"In mijn praktijk komen wij dagelijks de gebreken tegen, die in de afgelopen 25 jaar…"

Tom Voshol heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Gewoon aan de regelgeving houden die ik aangeef. De Nen is helder en duidelijk. het…"

Tom Voshol heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Twee zaken. Doorslag en bezwijken.   Doorslag door middel van twee lagen promatec o.…"

Tom Voshol heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Geachte Heren, Ik ben het eens met alle voorgaande adviezen. Ik wil echter een punt…"

Tom Voshol heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Onbegrijpelijk bericht. Dit is al jaren bekend en een heel normaal verschijnsel. Het…"

Tom Voshol heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Jesse,   Ik onderschrijf alle berichten van collega's over hoe dit in Nederland aan…"

Tom Voshol heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+