BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van F.W.M. Liebregts (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Silicaatverven zijn hoog alkalisch (PH 10 - 13). Deze zijn dus te verwijderen door d…"

F.W.M. Liebregts heeft 22 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei
Antwoord van apezho spec rein

"Boucharderen"

F.W.M. Liebregts heeft 21 Mrt gereageerd op Tips gezocht om dikke coating met gebroken kiezelsteen van gevel te verwijderen.

3 21 Mrt
Antwoord van Wiebe Fokkema

"Ook silicaatverven en minerale verven zijn te verwijderen door middel van zuren, het…"

F.W.M. Liebregts heeft 17 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei

"Dan nog even over de methode om vast te stellen in welke mate een verfsysteem vochtd…"

F.W.M. Liebregts heeft 15 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei

"Als het systeem er al 40 jaar geleden op is gezet en iemand (?) heeft de conclusie g…"

F.W.M. Liebregts heeft 15 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei

"Verf verwijderen door middel van een zuurgeactiveerde afbijt lijkt me een van de vel…"

F.W.M. Liebregts heeft 14 Mrt gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei

"Normaal gesproken is een kristallijn poeder geen vetachtige stof, dus dit is enigszi…"

F.W.M. Liebregts heeft 7 Jul 2015 gereageerd op In de slaapkamer van een huurder treffen we continue witte vetachtige stof aan. Wat kan dit zijn?

4 7 Jul 2015
Antwoord van Michaël de Vos

"De hoofdaannemer blijft aansprakelijk"

F.W.M. Liebregts heeft 4 Apr 2014 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Persoonlijk denk ik dat dit per gemeente echt anders is. Volgens mij is het nu zo da…"

F.W.M. Liebregts heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Moet iedere gemeente een wethouder Vastgoed krijgen?

5 12 Mrt 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Hout wat niet langer dan 6 maanden zodanig vochtig is dat het vezelverzadigingspunt…"

F.W.M. Liebregts heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013
Antwoord van Hendrik van de Sande

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+