BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Guido van Overbeek (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"..."Het aanbod van leegstaande kantoorruimten in Nederland is vorig jaar met 6 proce…"

Guido van Overbeek heeft 20 Okt 2015 gereageerd op 50.000 extra woningen voor vluchtelingen impuls voor de bouw. Zijn we er klaar voor?

5 22 Okt 2015
Antwoord van jacques serle

"Hallo Nina, Ik weet dat "de dertien ambachten" en "de kleine aarde" daar al heel lan…"

Guido van Overbeek heeft 6 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Albert J. boom geeft denk ik het juist antwoord: de gevelopeningen {;even afgezien v…"

Guido van Overbeek heeft 7 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Ik kwam na 2 sec. googlen op :http://www.brandwerendeconstructies.nl/ Er is nl. zelf…"

Guido van Overbeek heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Begin jaren tachtig al hadden 'wij' van architectenburo CAV liever geen stagiaires v…"

Guido van Overbeek heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Niet dat ik voorstander van pvc ben maar als je het toch in 100% gerecyclde vorm koo…"

Guido van Overbeek heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?

10 10 Okt 2012
Antwoord van Marieke Lambrecht

"Peter ik zou zeggen: *Houten vloer(balken) altijd ventileren *de draagkracht van de…"

Guido van Overbeek heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Het NIBE heeft de milieukosten in euro's per FE 'berekend' (gegevens 2005):europees…"

Guido van Overbeek heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Hallo Renske, De casus is mij niet geheel duidelijk. Doel was intentieverklaring en…"

Guido van Overbeek heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Beste Cuno, Je zou in ieder geval eens contact kunnen opnemen met buro BOOM DELFT me…"

Guido van Overbeek heeft 16 Nov 2011 gereageerd op Wie helpt mee met criteria voor Ecolabel Duurzaam Inkopen?

11 14 Dec 2012
Antwoord van Boudewijn Piscaer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+