BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Martijn van Gemert (28)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De randafwerking lijkt niet afgekit; hoe nat wordt er gedweild?"

Martijn van Gemert heeft 6 Feb 2018 gereageerd op PVC vloer laat los van anhydriet dekvloer. Wie weet een verklaring?

13 15 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Eens met Sander dat dit duurzamer is; PE-folie (veelal toegepast) is immers milieuvr…"

Martijn van Gemert heeft 2 Sept 2014 gereageerd op Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

"Roel, Bedoel je de folie onder een ihwg betonvloer op zand, of de ontkoppeling van d…"

Martijn van Gemert heeft 1 Sept 2014 gereageerd op Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

"Voor kleine projecten zoals genoemd in het onderzoeksproject is dit een prima initia…"

Martijn van Gemert heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Beste heer Wieringa, Ik denk dat de discussie breder gevoerd moet worden; niet allee…"

Martijn van Gemert heeft 10 Mrt 2014 gereageerd op Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?

14 21 Mrt 2014
Antwoord van jacques serle

"Het streven is prima, maar wel erg kort door de bocht. Beter is om uit te gaan van t…"

Martijn van Gemert heeft 10 Mrt 2014 gereageerd op Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?

14 21 Mrt 2014
Antwoord van jacques serle

"De brandweer kan waarschijnlijk uitsluitsel geven over het hoe aan te tonen dat e.e.…"

Martijn van Gemert heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"Is leemstuc inmiddels op voldoende kwaliteitsniveau om dit als volwaardige vervanger…"

Martijn van Gemert heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?

8 19 Nov 2013
Antwoord van Reiné Gadellaa

"Hoi Vincent, Interessant! Zijn daar al features o.i.d. van bekend...?"

Martijn van Gemert heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013
Antwoord van jacques serle

"Ik denk niet dat dit eenvoudig mogelijk is. Wat ik me wel voor kan stellen, is dat e…"

Martijn van Gemert heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+